Glada nyheter och dålig sömn

Usch vad jag har sovit dåligt inatt!! Jag och min rygg var inte alls överrens om sovställning. Lite har jag nog slumrat!

Jag ringde till vårcentralen (tog mig i kragen) igår och fick gå till sjukgymnasten med min rygg. Han sa att jag överbelastar min rygg eftersom jag sitter och står dåligt, lite kutryggad. Så jag måste tänka på min ställning och röra på mig så kroppen hålls varm. Martin tycker det är jätte skoj och säga till mig...
han har alltid sagt att jag ska sträcka på mig och nu sjukgymnasten... så jag kommer att höra in med magen ut med bröstet flera gånger om dagen
Sen kunde det bero på att jag jobbat mer nu när vi ska jobba in tid..
 det blir ju lite mer stress och fler arbetstillfällen  inte mer timmar men jag jobbar fler dagar.
Om det inte blir bättre får jag komma tillbaka till sjukgymnasten.
Kutrygg kunde även reumatiker ha sa han men jag har ju inte värk så han trodde inte att det var det men att jag skulle ha det i bakhuvudet om jag känner fler syntom.
Jaha så nu känner jag efter mer än jag ska antar jag... hypokondriker som sag!!

Ringde ett samtal till igår som gick till CSN. jag hade beställt lite papper som jag läste igenom och där fick jag det till att jag ska få lån...
Så upp med luren och ringde och fick en bättre handläggre idag. Hon sa att jag skulle få låna...
för när jag ska räkna ut vad jag tjänar detta halvåret ska jag inte räkna med månaderna som jag tar tjänsteledigt.... tänkte väl det!!
Problemet ligger nu i att jag helst ska läsa 3månader annars kan det ända att tjänat för mycket...
Man får inte ha tjänat mer än 105000 brutto på ett halv år om man ska låna säger dom...
fortsättning följer....

Igår var det kvällsmat på cafe viskan med tjejkompisar mysigt och roligt. ha ha!! Skvaller och skratt, helt underbart. Deras curry kyckling baguette satt så ått i magen...
Jag är nog lite sjuk i huvudet med min kyckling curry....
Jag och Kristin glömde våra visakort hemma... Ulles var sönder....
Som tur var hade ulle kontanter så att jag fick låna och Jennie lånade till Kristin och parkeringspengar fick jag oxå låna!!
Börjar vi bli gamla och glömska??

Fick ett sms av Martin när vi fika
-Tänk på att sitta i en upprätt position!!
Min lilla kontrolant

Kommentarer
Postat av: Ulrika Sjöberg

Hahahaha!!! helt sjukt det där med pengarna :)

2009-08-27 @ 12:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback