En glimt av framtiden

Hi hi
Idag är det första skoldagen för åran stora tjej, hon började tvåan!!! Usch vart tog dom åren vägen???

På morgonen idag var det lite segt att gå upp Isabella till skolan och Olivia har en extra tid på förskolan i dag. Men sen gick det fort med frukost och kläder.
Sen hittade jag tjejerna på toaletten...

Dom "gjorde iordning" sig för skola/förskola... Det kammades och sprejades (vatten) Skulle vara tofsar och spännen!! Dom var så söta!! Tänk om ett par år, då är nog inte den toaletten ledig långa stunder.. tur att vi har fler!!
Undrar om dom kan samsas så bra i framtiden oxå??
 

Efter att jag lämnar tjejerna tog jag en promenad och sedan njöt jag av en fridfull frukost. Sedan har det vart full fart jag har dammsugit och torkat av golven uppe, burit ner dammsugaren till källaren här behövs det oxå dammsugas och torkas golv!! Jag har tvättat två maskiner tvätt som jag hängt ute i den härliga solen!!

När jag hängde tvätt såg jag att vi behöver plocka vårat plommonträd. Det är helt fullt av plommon!!


Har lite mer trädgårdsarbete som väntar så det ska vi nog ta tag i i eftermiddag!! Får passa på när vi har sol i detta land!!

Nu ska jag äta och sen promenera och hämta barn

Ps Kan inte sluta tänka på CSN, sö jä... besviken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback