Effektiv

Oj oj vad jag är effektiv idag!! Såå himla duktig!!
Det enda som inte var så bra var att Isabella nog kom försent till skolan idag... Hon hade för många måsten innan hon gick idag

Men jag och Olivia har duschat, tvättat tre maskiner tvätt,  bakat kaka tills imorgon när Linda med barn kommer på besök. Vi har bytt sängkläder i Olivias säng. Dammsugit uppe och snart nere i källaren oxå (hade en man som lovat göra detta men som antagligen glömt det)
Vi har gjort ugnspannkaka som är i ugnen nu..
Och när Bella kommer hem vid ett har jag lovat att göra läxor...

Alltså är jag väldigt duktig idag!!!

Det kommer sluta med att när jag kommer till jobbet börjar jag gäspa och bli trött.... Inte bra. Tur att det finns kaffe då!!

Här om dagen var jag och OLivia väldigt duktiga och flyttade alla barbies och bratz från Isabellas rum till hennes. För Isabella är för stor för det??!!  Säger hon själv.
Nu ligger allt i ordning medkläder och småsaker och Olivia kan leka hela förmiddagarna med detta, och det som är bra att hon när hon städar lägger hon saker där dom ska va , små saker för sig och kläder för sig! Än så länge...

Igår var jag på bibnlan och lånade den sista boken av stieg Larsson..... usch det är nästan ledsamt att det inte finns mer, dom är ju så bra!!
Martin tycker nog att det är bra att det är den sista för just nu känner han sig brädad av stieg larsson...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dammsuger man inte så lir man utbytt hahaha

2009-08-28 @ 09:13:12
Postat av: Anonym

Dammsuger man inte så lir man utbytt hahaha

2009-08-28 @ 09:13:25
Postat av: Maria

Wow - du är så himla duktig :) Jag älskar att läsa din blogg och blir alltid så inspirerad tihi. Ha en härlig helg, Kram från Maria

2009-08-28 @ 13:29:29
URL: http://fredagsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback