Vilken natt

Hade en jätte trevlig kväll ute med arbetskamraterna det blev god mat och några öl!
Var hemma vid tio-tiden. Det var just precis lagom tyckte jag..

men knappt hemma och i säng, började Olivia sova oroligt. Helt plötsligt så kräks hon.. Upp och ta hand om detta. Martin tog Olivia och jag tog hand om kräkset, usch vad jag hatar det. Det känndes som jag blev full och helt snurrig plötsligt!! Hade inte vart det innan.
Olivia fick komma och lägga sig jämte mig och martin gick ner till källaren och hoppades på lite sömn eftersom han skulle upp på morgonen och jobba.

Sen höll Olivia på att spy under hela natten, så fort vi somnat började hon igen...
Idag är hon helt slut stackaren och vägrar att äta. Hon ligger i soffan och tittar på teve.
Får jag ligga här idag undrar hon. Klart hon får, det får man ju när man är sjuk.
Hon var rätt så gullig i natt när hon kräktes, helt plötsligt började hon skrika och tårarna rann!!
Jag älskar min mormor! skrek hon
mormor älskar dig med fick jag fram
mmm, bra svarade hon då
det var så att jag blev medbjuden av min kära make till elfsborgsmatchen idag så mormor skulle vara här med barnen och olivia ville det så gärna nu är hon ledsen för att det kanske inte blir så... får se hur hon mår under dagen.

Jag hade verkligen sett framemot att få gå på matchen.... men det blir väl att titta på teve då kanske istället!
Det är kanske ok, hoppas bara att ingen annan blir magsjuk!!

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Hoppsan.. dröjde det så länge?? men hon kan inte ha blivit smittad här? eller? det brukar gå snabbare.. har hon blivit det så ber jag så mycket om ursäkt om vi har smittat henne.. krama henne från oss..

2009-04-16 @ 21:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback