Varför!!

Jag fattar inte en sak.... Idag hade jag bestämt mig för att ha lite av en slö dag... fast jag har ju gjort en del grejer som tvätta och hänga tvätt, plockat ur diskmaskinen och plockat bort påsken. Att slappna av helt kan jag inte längre. Men ändå, så har jag inte plockat eller städat vilket egentligen behövs eller duschat och gjort iordning mig för jag ska iväg i em så jag tänkte att jag gör det senare.
Det är ju kostigt när man inte gör iordning sig eller städar så ska man få oväntat besök??? Det händer nästan aldrig annars mitt på dagen, varför idag??
Först kom Olivias kompis Thea och mamma förbi för Thea ville leka, så nu är hon här. Får se till att jag lite fräschare och plocka undan lite när hon blir hämtad.....
Sen kom barnens farmor med lite kläder till Bella som hon fått av en jobbar kompis och jag ser fortfarande ut som hej kom och hjälp mig men nu hade jag plockat undan lite...
men varför kommer alla idag???
Tycker att det var jätte gulligt av hennes jobbar kompis att ge bella kläder!!

Sen ringde swedbank och sökte martin.. hmm vad har han hittat på nu??? tänkte jag.
Då var det så att han hade vunnit biljetter till elfsborgsmatchen imorgon!!!
Undrar vem som ska få följa med dit????

Nä nu är det dags för duschen om jag ska bli något fräschare idag

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vist är det härligt, känner igen mig precis. klart att man skall få besök när det ser ut som värst hemma. Men åt andra sidan så är det ju det enda man gör när man är hemma, GÅR OCH PLOCKAR. Blir tokig tar aldrig slut.



Hoppas ni inte blir sjuka.

KRAM

2009-04-16 @ 17:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback