Trodde jag ja!

Igår började jag slappna av från magsjukan, för nu hade det ju gått nästan två dagar och ingen har blivit sjuk...
Det skulle jag ju inte ha gjort!

Det började igår kväll efter maten på jobbet, åt mat som jag hade med mig och lite sallad med rödlök och kände att rödlöken var väldigt stark! men efter maten fick jag lite ont i magen och kände mig uppblåst trodde att det var rödlöken....
Men när jag kom hem så kräktes jag och sedan har jag haft en inte så rolig natt på toaletten. Och idag ska vi inte tala om, jag går här som en zombi är jätte trött och vill inte äta. Vill ingenting egentligen eller vet inte vad jag ska göra, ligga ner? Isängen? på soffan? Titta på tv? eller titta på film? Orkar jag sitta vid datan? Kanske jag borde prova äta eller att dricka något? Ska jag ta på mig och lägga mig på altanen en stund för att få frisk luft??

ÅÅ jag är så rastlös när jag är sjuk, kan inte slappna av det bara kryper i kroppen!!!

Det är så tråkigt att bli sjuk när man jobbar helg men när jag ringde min jobbar kompis och sa att jag var sjuk ville hon absolut inte att jag skulle komma, konstigt va? Nä hon var jätte gullig så det känndes inte så jobbigt att sjukanmäla sig då. Men man kan ju inte gå och jobba sjuk och smitta ner alla andra det är ju logiskt. Men varför är det så jobbigt att ringa och säga att man är sjuk och att gå sjuk hemma? Vet inte men jag hatar att vara sjuk!!!

Nu orkar jag inte sitta upp längre utan måste hitta ett ställe och lägga mig ner.... om jag kan bestämma mig

xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback