Tredje offret!!

I går kväll tog magsjukan sitt tredje offer, Isabella spydde som en kalv och det var inte lite ska jag säga....
Men som tur var så sov hon nästan hela natten, Martin fick ta vab idag eftersom jag inte var helt ok och orkade inta vara uppe med Isabella om hon skulle kräkas hela natten, men det gick ju bra. Hon vekar ändå vara pigg nu på morgonen så hoppas att det inte blir mer än så.

Själv fick jag i mig två mackor igår och lite flingor på morgonen nu så det verkar som mitt är över. HOPPAS JAG!

Någon bussresa till stan blir det ju inte, får se ifall jag och Olivia orkar ta oss till stan och fixa hennes kalaspresent och handla lite sen. Har ju inte planerat något mat heller... Har ju inte vart precis hungrig så vi får väl föröka hitta på något och det känner jag inte alls för.

Jag hade ju helt fel om Elfsborg igår, dom vann ju. VANN!! Jag kollade ju resultatet på text tv och då stod det 1-1 men elfsborg hade visst gjort mål bland dom sista minuterna så jag missadenog detta. Men jag är så glad att dom vann

xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback