Träna eller inte träna?

Jag har ett litet problem... vet inte rikrigt hur jag ska göra. Jag har ett kort på ett gym som jag går till ibland ja just det ibland!
Tycker att det är skönt att träna när jag väl kommer dit men altt går ju före träningen.. sen jobbar jag ju kvällar och då försvinner träningstider för på förmiddagen har jag olivia hemma och dom har inte några pass på morgonen heller.
Och jobbar jag flera kvällar en vecka vill jag inte vara borta ännu mer kvällar. Och oftast när jag väl tänkt träna så dycker det upp en massa annat som behöver göras. Ja jag vet att det är väl bara strunta i det andra och träna men det funkar inte för mig.. Träna kan jag göra en annan dag tänker jag.

Men nu har jag haft det i ett år och kan säga upp det om jag vill, men samtidigt så byter vi schema och olivia ska vara extra på förskolan och jag får en massa egentid på förmiddagen och då skulle jag ju kunna träna. Så nu vet jag inte hur jag ska göra...
behöver ju träning så jag inte går upp i vikt oxå!! Samtidigt hinner jag inte träna mer än vad jag gör nu så är det ju ingen ide känns det som och vi jobbar ju mer kvällar på det nya schemat och blir då borta mer, tycker ju att familjen går före!

Ja det här skulle ju jag kunna skriva om hur länge som helst för jag kan inte bestämma mig ju!!

xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback