Toarpakampen

Idag är det toarpakampen här! Det menas att att vuxna människor i lag går och tävlar i olika stationer
och tävlar och samtidigt går man tipspromenad, kul!

Jag hade helt missat när det skulle gå iår! Vi gick den för två år sedan och det var jätte roligt, lite konstigt att dricka öl tidigt och va lite berusad vid fyra på em.... Men man hade ingen baksmälla dagen eftersom man la sig så tidigt. För man var trött efter all frisk luft och promenad, eller ölen??

Förra året kände jag inte alls för att gå men iår nu när jag hör tjo och shim från skogen så låter det ju fantasiskt roligt måste jag ju säga. Så idag är jag sugen på att gå och sen har dom ju tur med vädret i år om det regnar är det ju inte lika roligt....

Tänk på dom som ordnar detta med stationer och tipspromenad. Organiserar olika tider när grupperna ska gå iväg. Vilket jobb och vilka människor!!

Funderar starkt på att vara med nästa år... någon som vill bilda lag??
Så måste man ju ha barnvakt med såklart!!

Storasyster ringde precis, hon har köpt bil och kommer imorgon Tjhoo!! Va glad jag blir!!

xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback