Tjejträff

Nu har jag nyss kommmit hem, jag stannade istan idag för jag skulle träffa tjejerna efter jobbet för att fika och svallra lite!! Riktigt roligt men vi gör det för sällan! Försöker komma igång att träffas en gång i månade, hoppas att det funkar för det är så trevligt att träffas! Nästa gång blir det hos mig, funderar på vad jag ska bju på, fast det är ju en hel månad kvar så det ska nog ordna sig till slut.
Idag blev det fika på café viskan vilket är jätte mysigt café men det är alltid så mycket folk, fast vi fick plats idag!! Det blev en god varm kyckling baguette med curry! den är bara så god! Sen blev det ju skvaller och några goa skratt oxå.

Jaf gick på stan innan vi skulle träffas, vilket är hur farligt som helst! När man inte letar efter något så hittar man ju alltid något. Så även idag.. det blev en blå randig skjort/tunika. jag har nog lite shoppaholic i mig!!!
Köpte även en juicepress men där hade jag present kort så då gjorde jag inte åt några pengar i allafal. Så syrran om ni sover över i påsk kan ni få färskpressad apelsinjuice till frukost!

Nu är det dags för mig att lägga Olivia som jag inte sett på hela dagen, måste ju få lite mys! Bella blev kvar hos mormor en natt till så imorgon ska jag hämta henne och kramas. Tänk va man saknar barnen när dom är borta!

ha det gott

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Tarja

Tack för rösten. Det skulle vara gott med färskpressad juice,,, mums.

2009-04-08 @ 23:03:23
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Tarja

Vad fasen. Har du så fullt upp att du inte hinner skriva???

2009-04-09 @ 22:44:34
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback