tisdag

Nu har tisdagen oxå snart gått.. då har jag bara två morgonar kvar att gå upp, skönt! fast nu får jag lite sovmorgon för jag behöver inte lämna några barn på dagis. För martin är ledig med Olivia och Isabella har åkt till mormor för att sova över en eller två nätter, det beror på om Bella och kusinen Hampus kommer överrens. Så just nu har vi bara en liten skitunge hemma och det är lite konstigt.

Igår fick jag med mig Isabella på en liten promenad men jag fick snällt vänta till hanna montanavar slut på teven!


Bella redo för en cykeltur

Efter våran cykeltur/promenad gjorde jag lövbiffgryta, den blev mumsig! Sen gjorde vi iordning påskriset för vi kom på att Bella sjulle ju vara bort och hon ville ju så klart vara med!! Gillar egentligen inte påskris men men vad gör man inte för barnen


vårat "fina" påskris

Idag på morgonen var det lite krisit, Lilla Olivia ville inte gå till förskolan! Hon ville vara hemma och mysa! Tänkt om vi bara kunde göra så!! men jag var tvungen att jobba ju. Tårarna rann sakta på hennes kinder för hon ville inte visa att hon var ledsen. Lilla gumman, hade gärna varit hemma men man måste ju tyvärr jobba! Sen vet jag inte varför hon var ledsen för hon och Bella har sovit med mig i två nätter för Martin har sovit hos sina föräldrar. han har sovit där för att vi ska släppa ut katten på morgonen för annars hade vi aldrig hunnit det! fast man ska aldrig göra sig till för katten ville inte gå ut på morgonen!!! Den ville bara vara inne!!
Idag har dom haft påskfest på Olivias förskola så hennes humör blev lite bättre när hon kom på att hon skulle klä ut sig till påskakärring. Helt nöjd var hon inte för hon hade hellre varit hemma och myst!



En söt men lite ledsen påskakärring!!

Nu vill Olivia har datorn, hon har tjatat ett tag. Hon brukar vara på http://spela.se och klä på dockor. Hon tycker att det är jätte roligt! Lite data tycker jag att barn ska få fast våra brukar bråka vem som ska spela först.... fast då blir det ingen data alls!! Nä nu får jag ge ifrån mig datan (en liten stund)

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Tarja

Kan vara skönt att bara ha en skitunge hemma.



Är med i en fototävling. Gå in på http://elinanilssoon.blogg.se/2009/april/rosta.html#comment



Och rösta på bidrag nr 6 så skulle jag bli jätteglad.



Ps. Mattias pratar om att kanske köpa fyrverkerier till påakafton, ska vi köpa det???

2009-04-08 @ 11:08:19
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback