Tack min gulliga man

Idag har jag haft en riktig sjukdag, jag har försökt att ligga och ta det lungt fast jag har svårt för det!
Och min Underbara man (iallafall idag) har tagit hand om barn och hem och låtit mig bara vara. Väldigt uppskattat! Han har lagat mat på dagen och nu ställde han sig och gjorde plättar till barnen. inte har han klagat något heller! Man kanske ska vara sjuk lite oftare??? he he he, skoja bara. Puss på dig älskling

Jag har även vart själv i två timmar då resten av familjen gick till farmor för att kolla på elfsborg som såklart spelade oavgjort... Måste vinna nu!!

Mina ensamma två timmar låg jag på soffan och kollade på desperate housewife repris, dubbelavsnitt som jag missade i tisdags det var så skönt och så han jag ta mig en liten tupplur på soffan,gött!

Nu har magen lugnat sig och jag funderar på om jag skulle äta lite, har fortfarande inte ätit och klockan är sju på kvällen!!
Jag hoppas att magen är bra imorgon och att ingen annan blir sjuk, vi har nämligen planerat att jag och barnen ska ta bussen in till stan efter att Isabella slutat skolan. Barnen ska nämligen på två kalas i veckan så vi ska köpa presenter och sedan möta upp martin i stan och handla lite mat. Flickorna tycker att det ska bli så roligt att åka buss så jag hoppas att jag mår bättre än idag.

Nu ska jag upp till min houseman och se vad han gör

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din stackare. Hoppas du mår bättre nu.

Det är väl bra att dessa rakade gybbarna gör lite någongång. :)

2009-04-19 @ 20:34:04
Postat av: martin

ja du jag kan vara en redig gubbe ibland...hehe

2009-04-20 @ 10:49:02
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback