Sura ungar!

Vet inta vad som hänt idag, mina två troll kan inte prata med varandra... eller leka! Dom bara bråkar och är oense om allt och jag menar verkligen allt!! Jag blir så trött. sen sa jag till dom att låta varandra vara istället och hitta på något själva hmm det gick ju inte. För det är ju mycket roligare att bråka!
Tänk igår när vi var iväg dom skötte sig nästan hela tiden det var inga större saker som hände, men idag usch! tar dom igen idag tro?? Igår var vi minsann skötsamma så idag ska vi göra mamma tokig!!??
Ja ja snart är denna dagen slut!

Vi skulle åkt till linda och hennes tjejer idag men så fick Novalie feber så vi blev hemma istället. Och det var ju inte bra barnen bråka och Martin var bakfull efter grabbkvällen igår. Jag tänkte att vi måste hitta på något för vara hemma med två bråkstakar går ju inte!
Så jag fick en bra ide att vi ska åka till ikea!! JAAA
Martin gillade inte idén först men jag sa att jag betalar,... Jaha då gick det bra, Ha ha
Fast vi köpte bara glas och tallrikar, betsick och grejer till köket men det kostar ju det med. Det var bara tänkt som en snabbvisit för vi skulle hämta Lindas Tlde på vägen så hon och tjejerna kunde leka (mina tjejer hade längtat efter henne för det var alldeles för längesen vi sågs!)
Men det vekade vara många många fler än jag som åkt till ikea, typ hela göteborg! Det var så mycket folk så man nästan fick panik!
Barnen var på lite bättre humör, men inte helt... Olivia var grinig så vi åt där så hon förhoppningsvis skulle bli gladare och det blev dom båda efter mat och efter att dom hittat lite gosedjur att köpa (för vi har ju absolut inga hemma)
Nu är vi hemma och har hämtat Tilde så dom leker för fullt, för nu leker mina barn oxå bra ihop!

Nu ska jag packa upp lite påsar!

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Tarja

Man åker juh till ikea i jnkg. Mkt lugnare. Bra att du äntligen kom till ikea då. :D

2009-04-05 @ 21:10:30
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback