Sol underbara sol

ÅÅ vilket härligt väder!! Nu är humöret och orken uppe på topp igen!! Älskar verkligen solen, hoppas bara att sommaren blir lika fin som våren varit.

Igår tog jag mig i kragen och gick på afrodans (träning) Det var så skoj! Hon körde afrodans 30min och sen styrka 30min och det känns i kroppen idag ska jag säga. Jag är helt stel i alla muskler men det är en härlig träningsvärk!!
Jag tog även en morgonpromenad nu på morgonen, härligt men varmt skulle haft tshirt på mig.

Idag blir det att städa och greja inne och ute. martin ska även hämta ved. Städa lite inne ska jag göra för att jag hoppas att storasyster tittar förbi imorgon så att vi får träffa henne och hennes små killar!! LÄNGTAR!! Det var ett tag sedan träffade dom eftersom dom bott i australien ett tag och lilla elliot har vi aödrig träffas för han föddes i oktober förra året. Det ska bli så roligt att se dom igen.

I eftermiddag ska Isabella på Kalas hos tilde som fyller 6år, vi måste även fixa present för det har vi inte gjort än....
Och vi ska även åka till familjen ryhd och grilla. mysigt! perfekt väder!!

Olivia var ju på Kalas i torsdags och hon hade haft det så bra och roligt sa hon. Olivia var så söt för hon gjorde och skrev ett kort själv med lite hjälp då.
se själva och kolla in s i Lovisa



nu ska jag ut och njuta av solen

xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback