Shopping och besök

Idag har jag haft lite mer kraft., Så jag och Olivia åkte till knalleland för att köpa present till Lovisa som hon ska på kalas hos på Torsdag. Vi hittade det hon önskade sig, en fifi och blomsterfröna telefon.
Sen tänkte vi att vi går och tittar lite till och det skulle vi inte ha gjort för då hittar man ju såklart grejer...
Så Isabella fick en tröja och en kjol och Olivia en solhatt och ett par solglasögon och även jag hittade till mig själv en klänning och en lång svart tshirt

Lite kort på fynden

 
Isabellas grejer


Olivias fynd

 
Mina fynd

På eftermiddagen fick vi besök av Linda, Tilde och Novalie, äntligen! Det var ett tag sen! Först blev det fika och sen blev det grillad korv med bröd
  

Det var verkligen kul att träffas, det går ett tag mellan gångerna ibland och särskilt när sjuka barn kommer i mellan.

Sen var det läggdags för barnen som har lite svårt att varva ner, hör att dom trallar uppe i sina sängar. John blund kommer nog snart hoppas jag för imorgon är det tillbaka till skola och jobb för nu är vi friska.
Innan läggdags så lekte barnen fotografer och tog dom här fina blilderna.




Nu är det soffan som gäller snart och desperate housewifes

xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback