Onsdag

Vilket tjat från mig men vilket HÄRLIGT VÄDER!
Jag har jobbat hela dagen och nu ska jag lägga mig en stund i solen på altanen, härligt!!

Sen blir det att hämta Bella hos hennes kompis Amanda och åka in till stan för Bella ska sjunga i sin kör idag. Under tiden hon sjunger ska jag åka snabbt till knalleland och inhandla lite blommor och jag skulle vilja ha några häftiga t.shirts men har inte hittat det, får väl se vad man hinner på 45min... inte så mycket antagligen.

Imorgon kommer min syster Helena hit och ska hämta Bella som ska vara borta i två dagar... kommer att sakna henne! Det är tur att hon ringer varje kväll för att säga god natt och att hon älskar mig, helt underbart. Jag vet först gången hon var borta två nätter och ringde så kunde jag inte prata för jag blev så ledsen och saknade henne...  och bara grät, så martin fick ta luren!! Men nu har jag blivit bättre, för nu har jag ju allafall en unge hemma! vad händer när hon börjar vilja vara borta?? För än så länge är det mamma och pappa som gäller där, Olivia vill helst inte gå bort eller sova borta. Hon är en riktig hemma tjej. Ska hon sova borta får man förbereda henne i en vecka innan. För nu på fredaf ska jag och martin på party och då ska båda sova bort, en hos mormor och en hos farmor och farfar.

Nä nu får jag passa på och njuta av solen innan jag ska åka

xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback