Måndag

Igår jobbade jag kväll så på förmiddagen åkte jag och Olivia till Mormor där min syster och hennes två pojkar är för tillfället. Vi fick lite mat och sedan tog vi en promenad och köpte glass, så gott!! På kvällen när jag kom hem hade min syster ringt, melvin hade varit ledsen och skrikit. Han hade ont i örat stackaren! Så hon kom förbi och hämtade lite alvedon så han inte behövde vara så ledsen.

Det är så tråkigt att jobba när det är så fint väder tycker jag. Jag är lite rädd att bara för våren är så fin så blir sommaren regnig men det hoppas jag att jag verkligen har fel!!

Nu idag ska jag iväg och göra om dataprovet eller excel som jag missade på... Idag ska jag klara det! Nu behöver jag ju bara göra en del som tur är och är inte alls så nervös som förra gången...

Här kommer lite kort från gårdagen


Olivia och Eliott


Melvin och Olivia

  
Melvin                                  Eliott                                   Syster Helena


Min lilla lus Olivia

Isabella var i skolan och jobbade hårt när vi var hos mormor. Det var väl inte jätte populärt att vi var iväg, jag och Olivia ska helst sitta hemma och ha det tråkigt när hon är i skolan.... Så vi kan ha roligt ihop istället tycker hon.
Isabella har längtat så mycket efter helena med familj så man kan tro att hon ska flytta med dom. Hon vill helst vara med dom hela tiden och det är ju klart när man längtat efter någon. men hon ska få umgås med dom från tors-lördag för då ska hon sova hos mormor med Helena och co.

Ha det gott idet underbara vädret!

Xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback