Huset rasar!!!

Igår när barnen duscha och jag var nere i källaren hörde jag dunk, dunk, dunk!!
Vad hittar dom på!! Tänkte jag då????

-mammaaaa hörde jag strax efter, kooom hit lite

När jag kom hade lite av kaklet rasat!!  Hur hände detta??
- det bara rasa mamma fick jag till svar
Barnen brukar åka kana fram och tillbaka i duschen och då tar dom imot med fötterna i duschen precis där kaklet rasat, men detta ska väl kaklet klara? eller?


Så här fint såg det ut!!

Har man inget att göra så får man, det är väl bara att kakla om!!! Jätte kul!

Idag har vi varit hos martins föräldrar och fikat, dom kom hem från spanien igår! Äpplepaj och vaniljsås, mums!
Barnen och vi fick lite presenter och så hade påskharen varit där oxå så nu har barnen godis för en månad... och imorgon ska vi till min mor, antagligen har påskharen varit där oxå!!!

Påskharen hade varit här inatt oxå och inget larm gick igång!! så den kommer säkert nästa år oxå!!


fina matchande kläder som barnen fick av farmor och farfar

ha nu en riktigt trevlig påskafton! Det ska jag ha med god mat och trevligt umgänge

xoxo
katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback