Härlig dag

Gud vilket härligt väder det har varit idag! Helt underbart! hoppas att det stannar några dagar till....

Idag har vi fått ganska mycket gjort martin har grejat i trädgården och jag städat inne och äntligen även tvättat några fönster, det var behövligt!! men jag hann inte med alla eller orkade var rätt ord!

Vi satte även upp studsmattan vilket var mycket efterlängtat



Efter allt arbete var vi förstås hungriga och det blev grillad korv och äta ute, det är ju bara så mysigt att äta ute



Efter maten blev vi helt slöa... gjorde inte mycket nytta efter det!

Sen gick vi till Martins föräldrar för att ge katten mat en sista gång eftersom hans föräldrar kommer hem ikväll. Kollade även på elfsborg, eller martin kollade och jag slöa i solstolen vilket var såå skönt och varmt! Jag kollade dom sista 10minuterna och då gör elfsborg måål!! och vann!! HURRA!!

Sen åkte vi till martin syster Malin som skulle klippa mig åt även pizza med henna, alla var helt plötsligt helt utsvultna!! Barnen lekta med katten leo som nu heter lea eftersom det fattades vissa delar för att kalla den leo... har dom märkt nyss när dom var hos vetrinären, ha ha!!
Sen blev jag klippt och blev fin i håret.

Nu ska jag lägga mina tjejer som gömt sina påskägg för påskharen! Isabella tycker inte att vi ska sätta på larmet inatt för då kanske inte påskharen vågar gå in... och tänk om larmet går igång och skrämmer iväg honom!! Då kanske han aldrig mer vågar komma! Härliga funderingar dom har.

xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback