Hade jag tänkt...

Idag är det inte så fint väder så jag hade tänkt att plocka lite inne...
Tänkt ja!
Nu blev jag sittande vid datorn och klockan bara tickar iväg, jag börjar jobba klockan ett. Så det blir nog inte så mycket gjort idag i allafall för snart ska jag hoppa in i duschen och sen är det mat och köra Olivia till förskolan som gäller.

Jag har faktiskt kört lite på crosstrainern hemma så lite duktig har jag ändå varit. Varför går tiden så fort när man behöver tid?? Har lite mer tid imorgon så får väl ta tag i det då?

Imorgon ska Olivia på prinsses kalas och det har hon tjatat om sen i fredags när hon fick inbjudan. Varje morgon har hon frågat
-är det idag jag ska på kalas??
Men nu är hon glad för imorgon, äntligen ska hon få gå!!

Var och lämnade Isabella i skolan idag och strulade med tider igen... och märkte då att dom hade kvar mina gamla tider från det gamla schemat nästa vecka. Vi börjar ju på nytt schema på måndag och jag har lämnat in schema ändring... Hoppas inte att dom glömt utan bara inte hunnit ändra än för det hade varit hemskt om hon går hem när hon inte ska menar jag.
Nu är nästa vecka rätt i alla fall sen får jag väl fråga nästa vecka igen så inget dumt händer! Personalen där är jätte bra men när det blir så här blir jag lite orolig faktiskt.....

Nu har jag inte tid att sitta här mer för annars blir det som vanligt att vi stressar iväg och det är ju inte bra

xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback