Ge mig kraft

Undra vad det här är! jag är helt slut, orkar ingenting!!!
Fast jag har tvättat lite men annars har jag mest legat och slöat idag.
Jag har ingen ork och ingen motivation och det känns som jag aldrig kommer att få det igen. Sen så går den här dagen otroligt långsamt tmmarna går fram i snigelfart, usch så tråkigt!!

Hade tänkt att åka till stan och handla men har skjutit upp det tills imorgon och hoppas på nya krafter då. För detta är så tråkigt. Skulle vilja göra något men allt känns så jobbigt och tråkigt... nu lutar det mot att jag kanske tar en promenad, bara för att...

Usch varför finns det såna här dagar, det borde förbjudas!!

Något som är roligt att min syster som bott i australien har kommit hem, Jippie! Hon och hennes två pojkar kom hem i helgen och på söndag kommer dom hit! Det ska bli så roligt att ses då, längtar

xoxo
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback