En lugn natt

Nu har vi haft en lugn natt och sovit gott! Ingen mer magsjuka än så länge.....

Olivia kräktes sista gången igår kväll rakt på mitt ny tvättade golv...  Hon hade inte kräktrs på länge och solen visade mig hur smutsiga golven är, så jag tänkte att jag svabbar av dom fort innan barnen ska i säng men det skulle jag ju inte ha gjort förstås.

Snart ska jag ut och njuta av solen och hänga lite tvätt ute, sen blir det att åka och jobba för mig. jag jobbar hela helgen så jag hoppas verkligen att jag klarar mig från att bli sjuk för vi är nämligen bara två personal under helgen så det är lite sårbart. men blir man sjuk så blir man.. Det finns förhoppningsvis vikarier som vill jobba.

Imorgon har Isabellas skola/fritids loppmarknad i dalsjöforsparken så har ni inget för er så åk dit. Detta är för att barnen ska tänka på att något gammalt för en själv kan vara nytt för någon annan. Och om jag förstått det rätt så ska pengarna gå till välgörandeändamål. Tyvärr kunde vi inte hjälpa till eftersom jag jobbar och det är inte så roligt att stå och sälja med två barn som martin hade fått gjort men det kommer säkert fler gånger.
Loppisen är mellan 9-12 i dalsjöforsparken.

xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Tarja

hoppas att det gick bra för dig att joba och att du slapp magsjukan.

2009-04-19 @ 11:47:24
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback