Dåligt humör

Usch idag vaknade jag med dåligt humör varför vet jag inte men det är nog något som gnager i mitt huvud!!!
Borde vaknat glad eftersom Olivia väkte mig med världens sötaste leende
-idag är det mamma, Jag ska på kalas!!! Hur lycklig som helst var hon. Det borde ju smittat av sig men det gjorde det inte,tyvärr
Sen var det upp och iväg till skolan, allt gick ganska smidigt fast jag fick tjata lite men vi kom iväg i god tid och utan stress idag, blev jag gladare... Nej,tyvärr
Efter att vi lämnat Bella iskolan tog jag och Olivia en extra promenad i de härliga vår vädret och inte blev jag gladare för det heller...

Har sovit ganska oroligt inatt, kanske är det som gör att jag är lite sur?? Jag har sovit som en stock nu efter magsjukan men inatt känns det som jag bara vridit och vänt mig. Så jag får väl skylla mitt humör på nattsömnen!!

Funderar starkt på att ta en sväng med dammsugaren och sedan åka till stan en sväng...

Nu lite fina bilder som jag tog imorse, för martin har visat att man kan ta svartvita kort med våran kamera oxå






xoxo
Katri

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ditt dåliga humör gått över än???

2009-04-24 @ 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback