då var det måndag igen

Då var det måndag och veckan bara börjat....
jag är redan trött, är det normalt??? Ska ju jobba tom torsdag och tidigt varje dag....
Nu är martin och lillan på gympa och det är jag och bella hemma, ska se om jag kan hitta på något med henne. Det kanske inte går efterom hon säger att hennes favorit program är på tv! Då är et inte så viktigt med mamma.
Vi ska även samla ihop alla bibloteks böcker för vi ska åka och lämna tillbaka dom imorgon sen ska jag köra bella till mormor för hon ska sova där med kusinen Hampus, så vi måste packa oxå.

så nu är det väl bara att sätta igång, fast jag hade helst gått och lagt mig. Hade tänkt träna idag men när jag skulle boka fanns det inget pass idag!konstigt! Ja då behöver jag inte tvinga mig iväg..
Kanske får med Isabella på en promenad, får se

xoxo
Katri


Kommentarer
Postat av: Tarja

Kommer du ara ha en skitunge hemma nu. VAD GÖTT!!!

2009-04-06 @ 22:46:18
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback