1:a April

ja då var det första april... jag har inte blivit lurad än i allafall men det återstår ju ganska mycket av dagen!

Idag känns det som någon har klubbat mig i huvudet är så seg och trött i kroppen, kan det bero på att martin tog hit sina föräldrars crosstrainer och att jag körde en halv timma på den igår? fast efter åt blev det lite godis så jag var väl inte så duktig ändå!! delade en pizza med martin oxå så den träningen räknas väl inte då?

Imorse blev allt sent bella hade inte ätit frukost vid åtta så det blev lite bråttom hon gick själv till skolan för vi kunde inte väcka Olivia hon var nog segare än jag idag. Jag hoppas att bella kom i tid jag förstår inte vart tiden tog vägen imorse??

Nu har jag och Olivia varit och släppt in farmor och farfars katt Wilma och gett henne lite mat, sen låg vi i soffan och kollade lite barnprogram och inte blev vi piggare för det men mysigt var det.

Vilket härligt väder det är ute idag, känns jobbigt att börja jobba kl ett hade hellre varit hemma och ute i solen och njutit men jag ska väl hinna med det oxå en annan dag!

Här kommer lite kort från gårdagen, på Olivia...  Det blir lite mycket olivia här men det är ju hon och jag som är hemma på dagarna medans Isabella är i skolan och igår följde hon med en kompis hem så vi sågs nästan inte på hela dagen.
nu kommer korten


Olivias nya kläder som hon vill visa klänning från me and i och leggings från name it


fika på altanen i vår solen!

Kommentarer
Postat av: Tarja

Vi har oxå fikat på baksidan av huset idag... Men det slår inte att ha en egen trädgård.

2009-04-01 @ 17:27:19
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback